Laatste verslag Lucian Way - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Laatste verslag Lucian Way - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Laatste verslag Lucian Way

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

22 April 2024 | Turkije, Çıralı

Lucian Way laatste verslag

Na het ontbijt vanmorgen, ging ieder z n ding doen. Adem naar het strand, wilde volgens mij mediteren. Wij een beetje alvast de spullen klaarzetten voor terugreis en was gedaan. Voor de rest wordt het vooral relaxen, zwembad , sauna, strand en een beetje lezen. Mursel en ik vanavond naar deHaman met face- en olie massage. Voor de rest nog een beetje zon pakken voordat we teruggaan. vanavond gaan we als afsluiting ergens een hapje eten.

Als ik terug kijk op deze reis, kan ik alleen maar zeggen geweldig. Veel gezien, teveel om op te noemen, lekker gegeten en lekker actief bezig geweest. En vooral een mooi land. Goede vrienden van elkaar geworden zonder één wanklank en veel gelachen. De temperatuur morgen zal wel weer even wennen zijn, hier constant in korte- broek en mouwen gelopen en in Nederland weer een trui aan. Morgen hopen we rond 18 uur te landen op Schiphol.

Dit is mijn laatste verslag van deze reis, ik hoop dat jullie een klein beetje mee konden genieten van onze avonturen hier. Wie weet volgend jaar weer een nieuwe reis die te volgen is.

Groet van ons allen

Mursel, Berkay, Adem en Leen


  • 22 April 2024 - 09:39

    Jenny:

    Ik heb genoten van jullie verhalen en beelden! Fijn dat jullie het zo enorm naar jullie zin hebben gehad.

    Goede reis terug.


  • 22 April 2024 - 09:50

    Peter :

    Ontzettend leuk om jullie reis op deze manier een beetje mee te beleven. Fijn dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad. Goeie vlucht terug.


  • 22 April 2024 - 10:53

    Gokay:

    Heren petje af,

    uit het verslag was zeker te halen dat jullie genoten hebben en heel veel plezier hebben gehad. Aangezien jullie genoten hebben denk ik dat er een vervolg komt [e-1f914][e-1f914]

    Nog een fijne reis terug mannen


  • 22 April 2024 - 16:14

    Henri Meijer :

    Het was heel erg leuk om allemaal te volgen en top dat het iedereen zo goed bevallen is. Nog even genieten en morgen alvast een goede reis terug.


  • 22 April 2024 - 20:35

    Leni Van Spronsen.:

    Ik heb zeker genoten van de mooie reisverhalen,goede reis terug . Het is hier echt koud. Dus je lichaam krijg een ijs schok. Geniet nog van de laatste dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wandelende

Wandelende Ns boys bestaat uit vijf man die werkzaam zijn bij NS en standplaats Den Haag CS hebben.

Actief sinds 25 Nov. 2023
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 3631

Voorgaande reizen:

12 April 2024 - 23 April 2024

Lycian pad

02 December 2023 - 02 December 2023

Van Den Dolder naar Soest

25 November 2023 - 25 November 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: