Lycian Pad - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian Pad - Reisverslag uit Ölüdeniz, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian Pad

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

14 April 2024 | Turkije, Ölüdeniz

Lycian Way 4

Na een onrustige nacht met veel lawaai van de bars daar in de buurt zijn we na een heel goed ontbijt rond 8.30 vertrokken. Niet nadat we de kamers goed hadden nagekeken of we niets hebben achter gelaten. De wandeling die gepland staat is 14.2 km met ongeveer 700 hoogtemeters. Toen we ongeveer een uur onderweg waren werd ik gebeld door het hotel waar we hadden overnacht. Ze stuurde een foto via whatsapp met een zakje en EHBO kit of dat van ons was. En Jahoor dat was van mij.Pffff.Hebben geregeld dat een taxi het naar ons volgende hotel bracht.

Ook hebben we vandaag wat om moeten lopen, het totaal werd 17 km. Het was een schitterende dag. Veel gezien, gelopen door een verlaten stad en mooie vergezichten gezien. Alle laatste km zijn altijd zwaar, we waren blij dat we er waren. Toen we aan kwamen was er een verrassing, er was een zwembad en ook nog gevuld. Dus even lekker gezwommen,pizza s besteld en met een glas wijn gezellig napraten over vandaag.

Morgen staat er ook een 14 km lange tocht gepland.

Groet uit Ölüdeniz

• 14 April 2024 - 20:18

Danny:

[e-1f377] hebben jullie wel verdiend zo te horen jongens.....succes morgen met de volgende etappe[e-1f4aa][e-1f3fc]

• 14 April 2024 - 20:30

Hans Bourquin :

Goed gedaan mannen.

Het komt me een beetje bekend voor Leen.[e-1f604]

Veel succes morgen

• 14 April 2024 - 21:08

Pim:

Dat jij nou wat moet vergeten mee te nemen Leen.[e-1f923] Ik denk dat jullie zeker genieten van de mooie wandelingen en hè avontuur. Ook is wel fijn dat er mannen bij zijn die de taal beheersen. Veel wandel plezier morgen.

• 14 April 2024 - 21:22

Leni Van Spronsen :

Wat een avondturenreis, in gedachten reis ik mee. Dan als kers op de taart een zwembad.

Het is te hopen dat je vannacht beter slaapt. Goede wandeltocht morgen.

• 15 April 2024 - 13:08

Merve:

ziet er goed uit! Is het vol te houden met de hittegolf?

• 15 April 2024 - 16:52

Henri: