Lycian way 8 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian way 8 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian way 8

Door: Wandelende

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

20 April 2024 | Turkije, Çıralı

Lycian Way 8

Vandaag konden we op ons gemakje aandoen. Geen wekker, geen tas inpakken, er stond geen hike meer op het programma.

Het is een goede beslissing geweest om de laatste loop te schappen. Het regende hard vanmorgen en na de regen heel veel wind.

Nadat we heerlijk ontbeten hadden,hebben we de sauna s aan laten zetten. Opwarmtijd is ongeveer 50 minuten. We zijn daar de hele morgen zoet mee geweest. Na de sauna s is Adem naast het huis grapefruit gaan plukken en heeft het uit geperst. De grapefruit was heerlijk en niet zo bitter als in Nederland. De zon kwam ook weer te voorschijn.

We zijn iets gaan eten in het centrum en zijn daarna doorgelopen naar Olympus, een Romeinse nederzetting waar nog heel veel van bewaard is. Was weer een mooie wandeling, vanavond eten we in het huisje en hebben verder geen plannen.

Groet van hier