Lycian Way (6) - Reisverslag uit Gelemiş, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian Way (6) - Reisverslag uit Gelemiş, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian Way (6)

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

18 April 2024 | Turkije, Gelemiş

Lycian Way 6

Vanmorgen rond 6.30 was iedereen eruit. Tas inpakken, ontbijten en om 8 uur zaten we in de auto die ons na ons volgende startpunt bracht.We gingen vandaag ongeveer 13 km rond Patara lopen. Het was een mooie wandeling maar toch ook weer pittig, We waren blij met de voorspelling dat het rond de 22 graden zou zijn maar het werd toch wel iets warmer zo rond de 28 graden en dat is zwaar met minimaal 13 kg op je rug. De jongens hebben mij er af en toe doorheen moeten slepen.Met afdalen toch weer last v enkel niet heel erg maar irritant.Voor de rest alles ook hier. Leuk hotel en kamers. Zo ergens wat drinken en hapje eten. Zo ga ik ook nog ff proberen m n baard te laten trimmen

Tot morgen weer

Leen

• 18 April 2024 - 21:55

Pim:

Wederom weer mooie foto’s Leen en zo te lezen is daar de temperatuur ook heerlijk. Toch denk dat het een zware wandeltocht is. Geniet van de dagen die nog komen en kijkuit voor je enkel! [e-1f6b6]‍[e-2642]️[e-1f44d]

• 19 April 2024 - 11:08

Leni Van Spronsen.:

Heffie allemaal, zeker als je moet lopen met enkel blessure. Fijn dat iedereen elkaar er door heen sleept,als het even niet lukt. Veel succes met de volgende wandeling en misschien mogelijk op een dagje RUST.