Lycian pad 7 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian pad 7 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian pad 7

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

19 April 2024 | Turkije, Çıralı

Lycian Way 7

Zoals ik al in het verslag van gisteren schreef, ging ik proberen om naar een barbier te gaan. Ik kan zeggen dat is gelukt, mijn medereizigers konden het niet langer aanzien. Berkay zei dat ik een totaal programma moest laten doen, met ook mijn oren laten harsen, zelf durft die dat niet. Het werden de boven wangen en oren, wangen voelde ik niet zo maar oren was een ander geval. Auww.En de jongens maar alles filmen en lachen. Echte vrienden! Ik zou jullie het beeld materiaal maar onthouden.

Vandaag staat Myra, geboorte plaats van Sinterklaas, voor dat die verhuisde naar Spanje, op het programma. Omdat er geen taxi vanmorgen te regelen was werden we weggebracht van iemand van het hotel naar het punt waar de bus stopte die ons verder zou brengen naar Myra.

In Myra liepen wij tegen de kerk van St Nicolaas aan. Het was tegenwoordig een soort museum. Was mooi om daar binnen te lopen. Vervolgens zijn wij naar Myra gelopen. Een heel oude stad waar de woningen in de rotsen zijn gemaakt, indrukwekkend om te zien. Van Myra gingen wij met bus en taxi naar Adrasan, waar ons volgende hotel was. Dat viel echt tegen, zwembad niet gevuld, kamers niet echt schoon en we waren de laatste gasten. Hotel was verkocht. We zijn hier niet mee akkoord gegaan en nadat Adem erop af is gegaan en met de eigenaar gesproken kregen we ons geld terug.

Toen gelijk met de taxi naar Cirali gegaan west we de laatste drie dagen een super de luxe hotel hadden geboekt. Dat zijn er nu 4 geworden. Morgen kijken we wat we gaan doen.

Groet van hier.


  • 19 April 2024 - 21:59

    Leni Van Spronsen.:

    Ha ha al je haartjes verdwenen.oren neus borst enz weer een prachtige tocht gemaakt.pff. succes morgen weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wandelende

Wandelende Ns boys bestaat uit vijf man die werkzaam zijn bij NS en standplaats Den Haag CS hebben.

Actief sinds 25 Nov. 2023
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3291

Voorgaande reizen:

12 April 2024 - 23 April 2024

Lycian pad

02 December 2023 - 02 December 2023

Van Den Dolder naar Soest

25 November 2023 - 25 November 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: