Lucian Way 9 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lucian Way 9 - Reisverslag uit Çıralı, Turkije van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lucian Way 9

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

21 April 2024 | Turkije, Çıralı

Vanmorgen de laatste wandeling, gedaan. Was de laatste bezienswaardigheid die in het program stond. De ‘’Eeuwige Vlammen’’ we waren allemaal wel een beetje verrast, op verschillende plekken op een berghelling kwamen vlammen uit de rotsen. Dit was al in de Romeinse tijd.

Vanmiddag naar het strand gegaan even gezwommen, maar ik vond het al snel te koud. De rest is nog een tijdje blijven zitten. Daarna hebben we nog een aantal sauna rondjes gedaan. Morgen de laatste dag, nog even genieten van het mooie weer voordat we weer, dinsdag naar Nederland vertrekken.

Groet uit een mooi Turkije

• 21 April 2024 - 20:54

Danny:

Was leuk om jullie te volgen, dank voor t delen van jullie avontuur. Goede reis terug mannen [e-1f4aa][e-1f3fc]

• 22 April 2024 - 05:27

Leni Van Spronsen.:

Wat bijzonder dat jde vlammen uit de rotsen kwamen. Is daar een verklaring voor? Het is wel een helen mooie reis geweest. Mooi om het te volgen. Rust nog lekker uit voordat je weer naar ons koude kikkerlandje vertrekt.

• 22 April 2024 - 09:25

Pim:

Leen bedankt voor de leuke verhalen en foto’s. Fijne vlucht terug met je collega’s.

• 22 April 2024 - 10:10

An Spaans:

Bedankt dat jullie ons mee laten genieten , van jullie wandlingen en mooie foto,s .Goede reis terug !