Lycian Way (3) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian Way (3) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian Way (3)

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

13 April 2024 | Nederland, Nederland

Lycian Way 3

Na een korte nacht en vroeg ontbijt zijn wij met de taxi op weg gegaan naar de bus terminal. We zijn daar om 9 uur de bus ingestapt om een drie en half uur durende bustrip te ondergaan. Het was te doen maar we waren blij toen we er uiteindelijk waren. Na ingecheckt te hebben zijn we Fethye gaan verkennen met een bezoek aan de graftombes van Amyntas.

Na afloop 1 drankje op terrasje gedronken waar ik een cadeautje van Adem kreeg, een natuurspons.

Na een uurtje te hebben relax zijn we nog ergens een hapje gaan eten.Na het relax uur ging Mursel voor Sinterklaasspelen. De man een polootje. De backpack wordt steeds zwaarder. Voor de rest klikt het goed en hebben we het ontzettend naar ons zin met ons vieren, hoop dat iedereen dat morgen nog zo erover denkt als ze de lange wandeling met aardig wat hoogte meters in de benen hebben [e-1f600]

Bedoeling is morgen vroeg te ontbijten en rond 8 uur op weg te gaan naar Ölüdeniz. Een 14 km lange wandeling met aardig wat hoogtemeters.

Tot morgen weer met het volgende verslag.

Leen