Lycian way 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Lycian way 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Lycian way 2

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

12 April 2024 | Nederland, Nederland

De wandelvakantie (2)

Na een goede nacht en ontbijt zijn wij, nadat we eerst nog een korte wandeling gedaan hebben, op weg gegaan naar de luchthaven. Het station lig op 5 min lopen enmet de trein duurt het 15 minuten naar de luchthaven. Sommige van ons werden al snel nerveus en wilde op tijd weggaan. Aangekomen, backpack en alle Veiligheids checks gedaan moest er eerst door sommige wat moed ingedronken worden , en dat gaat verder in het vliegtuig. Nog een weddenschap of sommige na het vliegen een rechte streep konden lopen of 30 sec op éën been konden staan. Uiteindelijk hebben we het maar los gelaten[e-1f600]

Het hotel is prima, de bedoeling was een wellness avondje maar uit eindelijk in een visrestaurant gegeten. Wat heb ik heerlijk gegeten en was het gezellig met z n vieren. Daarna nog een klein wandelingetje door het oude gedeelte van Antalya, morgen om 8 uur het ontbijt om daarna met de bus om 9 uur naar Fethye te gaan. Reis duurt ongeveer 3 uur waarna de volgende dag ons echte avontuur gaat beginnen met een wandeling van 6 km.

Leen

ps ik moest vd mannen nog even melden dat bij afrekenen m n pincode van creditcard tot 2 x toe verkeer had. Volgens de mannen kwam dat door mijn eerste raki drankje ooit. [e-1f600]

• 12 April 2024 - 23:20

Kitty:

Het verslag is ook 2 x verstuurd! Haha..[e-1f61c] Leuke foto’s!!

• 13 April 2024 - 09:29

Peter :

Geweldig mannen, ziet er zeer gezellig uit. Leuk ook dat ze een grabbelton in de winkel hebben. Berkay en Murcel zijn helemaal enthousiast zo te zien:)

Hoop niet dat jullie nog met de kabelbaan omhoog zijn gegaan.

Veel plezier in Fethye. Erg mooi daar.

• 13 April 2024 - 19:33

Merve:

Heel veel plezier!

• 13 April 2024 - 19:34

Merve:

Heel veel plezier ben benieuwd naar alle foto’s