Turkije - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu Turkije - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wandelende NS Boys - WaarBenJij.nu

Turkije

Door: Leen

Blijf op de hoogte en volg Wandelende

11 April 2024 | Nederland, Nederland

De wandelvakantie

Vandaag is het eindelijk zo ver, na een voorbereiding van een jaar, gaan we eindelijk op weg. Omdat we vliegen vanaf Düsseldorf, overnachten we eerst daar en morgen vliegen door we naar Antalya. Vanmorgen namen we de trein om 11 uur naar Duitsland. Adem, Mursel en ondergetekende vertrokken vanaf Den Haag, Berkay sloot in Utrecht aan. Toen we de grens overgingen hebben we een bubbeltje opgetrokken om op onze reis even te proosten. Na ingecheckt te zijn in het hotel zijn we Düsseldorf ingetrokken, viel ons een beetje tegen.Na een broodje Donner, bij de beste donnerzaak van Düsseldorf volgens Google, zijn we naar het hotel teruggegaan. Vanavond een relax avond. Morgen vliegen we om 14.20 uur naar Antalya.

• 11 April 2024 - 16:36

Hans Bourquin :

Heel veel plezier en hou alles heel

• 11 April 2024 - 18:05

Peter:

Succes mannen, heel veel plezier. Ben zeer benieuwd naar jullie avonturen.

• 11 April 2024 - 18:33

Danny:

Leuk om jullie te volgen boys, heel veel plezier!

• 11 April 2024 - 19:58

Pim Reijntjes.:

Heel leuk Leen en veel plezier met je collega’s.

• 11 April 2024 - 21:40

Aart Aarden:

Veel plezier en wandel genot alle!

• 12 April 2024 - 06:15

Gökay:

Heren succes en veel plezier

• 12 April 2024 - 09:18

Henri:

Succes...en niet te lang in de hotelbar blijven zitten[e-1f609]

• 12 April 2024 - 11:16

An Spaans:

He mannen ,veel plezier en goede reis !

groetjes An Spaans

• 12 April 2024 - 11:18

An Spaans:

He Mannen ,

Veel plezier , en goede reis!

Groetjes An